redbrown

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

MOBILKRIS

Av Jennipher - 5 augusti 2012 13:44

Nu är det lite kris! Min mobil har kraschat halvt och behöver verkligen en ny mobil. Iphone står ju på listan men får bli en lite billigare android mobil. Då jag sparar till en ny laptop och den är viktigast just nuu! Jaja, min fråga var:


VAD SJUTTON SKA JAG HA FÖR MOBIL? HJÄLP!!!

Önskemål:

Android

3G
Samsung Galaxy (någon modell)
En duglig kamera
Och självklart spotifyfunktioner.


Så om vi riktar in oss på Samsung Galaxy, vad för modell? Kom med bra förslag. Tack. Och helst inte för dyr i och med att jag ska köpa laptop snart!


 

/ Jen

 
 
Ingen bild

Mia

5 augusti 2012 13:57

Samsung Galaxy mini e ju en modell. Den e okej har jag hört från folk, men vet ej! Satsa annars på en ace dom e simpla också. Iphone rocks! haha.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennipher - 15 augusti 2012 15:30

Att bli sur över små saker är rätt jobbigt. Särskilt när det verkligen handlar om ett kortspel på danmarksbåten eller tex en kubbkväll utomhus. Minsta tävlingsinriktade aktiviter skapar oftast denna kaos hos en del människor. Att bli sur över att man...

Av Jennipher - 14 augusti 2012 19:59

Kanske är det dags för en ny jacka? Det är ju alltid okej att komma med en snygg läder/skinnjacka till en snygg outfit. Här är tre läder/skinnjackor till ett dugligt pris. Mina åsikter ingår! Haha.  1. Hm Jacka 399 kr   En enkel jacka med mud...

Av Jennipher - 12 augusti 2012 19:01


Hur kul är det att komma till en fest eller liknande, och så det första som pratas när man sätter sig ner är allt klagande på människor. Det är så tråkigt. Jag menar visst vi borde tänka på miljön, där är jag helt med. Men allt prat om att - Är du fö...

Av Jennipher - 12 augusti 2012 14:51


Just nu är jag hos pojkvännen min! Och jag var tvungen och fota hans nya piano. Riktig snyggt och talangfull är han också!       / Jen ...

Av Jennipher - 12 augusti 2012 07:41


Hur kommer det sig att många ungdomar säger sig hata Gina Tricot men ändå går och köper kläder därifrån? Det är ganska enkel logik tror jag. Gina Tricot är ju en rätt billig klädaffär jämfört med Nelly osv.  Ungdomar vill inte ha skit. De vill ha ...

Presentation


Hallo! Mitt namn är Jennipher och ditt?
Drömmer om att bli modefotograf. Älskar house musik. Helt kär i att skapa design. Så välkommen till min blogg. Vardags stuff ingår!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards